Saturday, April 18, 2015

~AkU kEmBaLi~

Last posting aku dalam blog nie adalah pada 2010. Sekarang aku telah selamat menjadi suri kepada suami tercinta Mohd Fahmi Shukur Bin Ramli. Seorang suami yang perfect untuk diriku. Alhamdulillah terima kasih Ya Allah. Sepanjang 5 tahun perkahwinan pelbagai kenangan suka duka dilalui.

Hari ini aku terasa ingin memulakan kembali dunia blogging. Walaupun sekarang ramai dah beralih arah kepada media sosial yang lain seperi Facebook, Instagram dan sebagainya, aku rasa dunia blogging nie media sosial yang terbaik. Semoga blog ini akan kekal untuk tatapan anak cucuku inshaa Allah. Aamiin. 

So, dalam blog ini aku akan buat label baru dan tak usik label lama lagi. Ya lah, kehidupan baru kan, label lama tue akan tersimpan menjadi kenangan terindah. So, aku akan backdated sikit2 event2 besar yang dah ketinggalan disamping event2 semasa. Andainya ada follower, terima kasih kerana sudi mengikuti kisah hidupku yang tak seberapa ini. Jangan jemu memberi sokongan padaku. Terima kasih :)

No comments:

Post a Comment