Wednesday, March 24, 2010

~BeNgAnG # 2~

Harini aku sgt bengang ngan roomate aku. toilet aku sgt busuk. i cant handle it anymore. selalu dia tinggalkan underware dia kat atas mangkuk tandas. bau yg sgt busuk seperti bau kencing.. aku tak kisah lah nak letak dlm bilik air sekalipun. tapi klu dah 2 3 minggu tue apa maknanyer? aku dah masuk kan dalam air sabun bagi wangi, tak basuh2 juga. klu sekali dua takperlah, nie setiap kali. tak sunat agaknye smpai terkencing2 kat seluar. dah lah kencing kat lantai. melampau sungguh. aku yg org kampung nie bapa aku dah ajar dari kecil, buang air kecik dlam tandas.

Setiap minggu aku yg basuh tandas... dia tak pernah sekalipun basuh tandas. cuma minggu lepas tak sempat nak basuh sbab balik kampung. nie gmbar yg aku amik minggu lepas. aku pantang betul dia letak plastik sampah kat situ. aku yg selalu buang klu dah busuk. klu harapkan dia 3 4 minggu pun tahan lagi. kekadang ada pad darah lah.. gmbr bawah nie gmbr baju dia yg longgokkan tue. sah 2 minggu, aku tak tahan, aku basuh kan masuk dlam mesin siap letak downy. pastue aku yg sidai n angkat. dia wat tak tau jer. weh, klu ko tue husband aku leh r aku basuh sumer tue.. aku tak jagalah pkaian ko...

kat bawah nie gmbr meja cermin aku. hari2 aku kemas meja cermin nie, hari2 gak dia sepahkan. aku paling baran letak plastik smpah bawah rak nie. dan setiap kali itulah, barang2 dia terbuka, aku yg tutupkan. bedak tak tutup, air contact lense tak tutup. bekas contact lense ada 2 3 tapi tak tutup juga. pening aku ngan minah nie... ape punya anak dara lah. nama jer model.

No comments:

Post a Comment