Thursday, March 18, 2010

~FoToGrAfEr~

Huh... Aku sgt lah tension ngan ustaz yg wat endah tak endah jer nie... Aku tanya dia soalan, smpai berhari2 baru blas... tue pun klu aku tnya lah. klu aku tak tanya dia tak blas punya.

Petang nie aku agak free, so aku tepon org2 yg aku jumpa...
1. Aku tertarik giler ngan satu photo kat jb nie... http://arazzs.fotopages.com/ aku call dia tapi dia kata dah full pada haritu... xperlah mungkin bukan rezeki aku... nanti2 anniversary kita pun kita leh amik kan abg... ihik..

2. Aku call satu org abg nie.. http://photographerz.fotopages.com/?&page=0 . dia ckp takder job pada hari tersebut. dia suruh tgk dia nyer blog http://www.hasnizamphotography.com/ ckp pakej yg kita nak. aku ckp lah klu alor setar brp caj transport. dia ckp takder. aku ckp klu nak wat 2 hari mcmana. dia ckp bese org wat satu hari. pastue aku ckp lah aku nak wat 2 hari. dia ckp oklah, ti bagi emel kat dia ti mlam ni dia balas.

3. Aku call sorg abg nie.. http://my.88db.com/my/Views/postDetails.aspx?PostID=60156 dia kat alor setar. dia ckp pakej dia RM1500 dpat 1 keping gmbr 8R, 1 keping gmbar 11R, CD soft copy yg diedit sumer. 1 album story book size 8' x 12'. Dia ckp outdoor mmg dia wat hari lain. sebab dia kta dia tgk cuaca mcamana. tkut pada hari nak amik gmbr tue hujan. Aku tak dpt tgk design storybook dia sbab dia kta klu nak pi alor setar tgk. aku tgk blog dia nie ada gmbr cina. bese klu org melayu org cina amik, dia nyer gmbr bagus. tpi aku tgk cam bese jer... hmmm...

4. Asmady : aku bgi msg kat dia kat fb. dia nyer facebook dan blog

Noza Fs March 18 at 7:29am
abg, ada org book tak 19.06 kat alor setar. saya nak quo utk 19.06 majlis n 20.06 outdoor. tq
Asmady Ahmad March 18 at 7:46am
19/6 sy msh free lagi. nora blh tgk pricing sy di www.studioaston.com bhg wedding. ada pricing link kt situ. nora just pilih pakej mana yg berkenan & kita blh discuss :)

Ish malasnyer aku nak copy paste bnyk2 kali. Abg buka fb za tgk kat message dia.

5. Aku tepon gak saiful nang tapi tak angkat lah office dia, dah lik umah kot.


No comments:

Post a Comment