Thursday, November 12, 2009

~12 NoV 2009~

Semalam aku dah beli sumer bahan2 utk tunang. Alhamdulillah... Kemudiannya, aku rasa mcm down sgt. adakah aku jer yg syok sendiri nak bertunang sgt sedangkan org len tak mik kisah pun... aku rasa begitu tawar hati, speechless and helpless. Letih sgt badan nie dicampur dgn tekanan fikiran dimana bnyk benda aku kena settle dan fikir, ditambah lagi dgn bebanan emosi. ntah lah, sebelum nie aku bukan jenis yg suka mengurut, tetapi oleh kerana ketidak boleh ansuran pihak lain, aku jadi tertekan... ALLAH mendatangkan dugaan mengikut kemampuan hambaNYA.

1 comment:

  1. Kan nk btunang tahun depan sgt aritu.. nape mengeluh pulak? siap ckp lg bertunang tu tak penting.. tak membawa apa-apa makna pun.. nape plak nak salahkan org lain tak bsungguh-sungguh?

    ReplyDelete