Saturday, November 7, 2009

~6 NoV 2009~

Selepas maghrib, aku mendapat sms dari ins menjemputku ke usrah jim. oleh kerana aku pun dah sikit free sekarang, aku pun menerima jemputannya. yelah, setelah bertungkus lumus dgn hal keduniaan, aku perlukan pengisian rohani. aku smpai dirumah pada jam 11malam tetapi si dia masih tidak mahu membalas teguranku.

hmmm... oleh kerana susahnya utk kami duduk berbincang, aku rasa tak perlulah kami meneruskan perancangan utk bertunang, dimana perancangan itu aku yg syok sendiri. tinggal beberapa hari lagi kalaupun ia diteruskan. x bnyk masa utk membuat persiapan apa lagi utk berjumpa. ditambah lagi kemungkinan2 lain yg tak dpt dielakkan. so, aku tak nak memeningkan kepala sesapa mahupun menyusahkan sesapa lbih2 lgi fmily si dia.

selepas nie, aku x akan memaksa sesape lagi. aku mnyerahkn spenuhnya urusan2 berkaitan perhubungan kpd si dia krana aku sudah tidak teruja utk merancang apa2. blehlah mneruskn game2 dan mngutip telur2 ayam tnpa gangguan...

No comments:

Post a Comment