Friday, November 6, 2009

~BeNgAnG~

Petang tadi aku chat ngan seorg member lama yg aku panggil ustaz.

MI : Za macamna? masih dengan ***** ke?
aku : a ah. ustaz plak camner. masih ngan wife ker
MI : ya. why?
aku : saje tnya. takleh?
MI : takla. ingatkan jawapan macam, nak poligami ke.. hehehe
aku : no lah

Aku sgt bengang apabila ustz bertnya aku masih ngan ***** ke. utk apa persoalan itu? mcm aku nie tak layak utk bercinta dlm masa yg lama or maybe dia ingat aku tak layak bercinta, dont know. yg penting aku bengang. sehinggalah aku balas balik dgn bertnya camner dia ngan wife dia.

aku : nape ustaz asik tnya za masih ngan ***** ke tak
MI : sebab Za mengharap kat dia. tengok macamna teguhnya pendirian Za
aku : 1ustaz mcm tak yakin ngan za
MI : takla
MI : tak yakin dengan Za ada la. still picture Za macam dulu. sebab za penah share bahawa selalu gagal dalam bab ni sebab za sendiri
aku : za tak pernah gagal. org yg dtg sebelum ***** bukan kegagalan za. mereka adalah ujian ALLAH. ***** adalah first love za yg za cinta sgt2. so jgn tanya lagi za masih ngan dia tak. jika mmg jodoh za bukan dgn dia, itu adalah ketentuan dariNYA. za pernah couple ngan adz sorg jer. n za tak sempat pun nak rasa nikmat cinta dgn dia.

Hmmm... Aku sgt bengang dgn persoalan2 mcm tue. walaupun aku tak tau halatuju hubungan ini, let it be. aku akan cuba bertahan walau apa pun yg berlaku. InsyaALLAH.

No comments:

Post a Comment