Wednesday, January 6, 2010

06.01.10

Minggu nie aku menghadiri pedagogy 3 dan 4, dari Hari Selasa hungga Jumaat. Tapi pada Hari Khamis aku akan berangkat ke KL utk membuat soalan math di sana. Aku masih belum membuat apa2 soalan. Aku harap hari nie aku bleh menyiapkan sedikit soalan. Esok aku akan menjadi org pertama utk micro teaching. Sangat gementar.

Sepanjang minggu nie, banyak perkara telah berlaku. Benda yg begitu tak disangkakan.. Bakal abg ipar dan tunangannya yg aku hormati dan sayangi telah membuat satu keputusan yg drastik yg sgt mengecewakan. Hmm, semoga segala halangan dan cabaran yg terpaksa aku dan tunangku tempuhi ini bisa mematangkan kami dan mendidik kami menjadi seorg yg sabar.

Semalam, sepanjang training aku mengalami selsema yg sgt teruk. Aku rasa mcm tak sedap badan. Dan seperti biasa aku tertidur. Bangun pada jam 11 malam, terasa tekakku sakit. Aku harap aku tak demam lah harini... Sebab panjang lagi perjalanan minggu nie. Kalau ada rezki aku nak oegi kedah hujung minggu nie... pastue klu leh hari ahad nak pi kl. nak tunjuk tunang aku alQuran yg cantil n leh r dia bli brg... kuikui, leh kan abg???

No comments:

Post a Comment