Thursday, January 14, 2010

~BrOaDbAnD kU bEnGoNg~

Malam tadi aku takleh nak online akibat broadband ku telah kuhempas kerana ketensionan. Pastue esoknyer aku bangun broadband tue takleh nak detect. Hmmm, semalam aku tak berkesempatan utk pergi membaiki broadband tue sebab ada workshop dari pagi smpai petang. Aku berasa sgt letih. Dan bebanan perasaanku bertambah bla bercerita ttg wrna tema. Ntahlah, dari dlu aku idamkan nak wrna tema maroon, tapi oleh kerana tunangku tak nak aku kena lah redha. Hmm, benda yg aku dah senaraikan utk dibincang dlm masa terhad sehingga aku pulang lewat dari ofis tak selesai. Selepas aku call mama aku, ada benda yg aku nak bincangkan sket dgn tunangku. Aku meminta dia menelefonku tapi dia ckp nantilah... terus aku takder mood. Dari saat tue aku mcm tawar hati utk berkomunikasi ngan tunang aku melalui panggilan telefon. Malam tadi juga, aku rsa sgt malas utk menaip sms. Apa yg aku fikir malam tadi adalah aku nak rehat. Aku silent handset dan masukkan dlam handbag kemudian aku duk termenung atas katil smbil mencoret apa2 yg terlintas dihatiku di atas sekeping kertas. Hari nie kelas smpai kul 4. Kalau aku rajin, aku pi lah baiki broadband aku tue... Kalau aku malas, xleh lah aku nak chat ngan tunang aku. Bagus gak klu tak chat sebab nanti aku tertido lantas tunang aku akan marah2. Atau klu leh oline pun tunang aku akan tgk tv. Biarlah, aku dah malas nak fikir kerana aku punya kerja kat ofis berlambak2 smpai nak termuntah.

No comments:

Post a Comment