Sunday, January 24, 2010

~23 JaN 2010~

Hari nie upacara pengkebumian Sultan Johor, Sultan Iskandar al-Haj. Perancangan awal aku dan tunangku utk hari ini adalah utk melihat pameran bridal di Kotaraya. Disebabkan upacara pengebumian tersebut, sumer shopping complex di JB telah ditutup. Aku hilang arah kemana hendak dituju. Luckily, kami pergi ke sebuah bridal utk melihat2. Walaupun mereka bleh membuatkan kami pkaian yg baru, pelami & meja makan & bilik tidur nyer kami kurang berkenan disebabkan terlalu simple. Selesai melihat2, aku membawa tunangku makan di Johny sempena menyambut hari kelahirannya.

Petang tue kami menuju ke Adli Bridal. Aku sgt suka bla tunangku memberi green light. Pastue aku lebih gembira kerana kami sekarang dah ada warna tema utk Johor !!!! I like... Dan baju tunangku dpt combination yg sgt cantik (pada pandangan mataku). Dan pelamin kami pun pernah digunakan hanya sekali sebelum ini. Alhamdulillah, terlepas sudah satu bebanan di kepalaku. Ditambah lagi dgn perbincangan ayah hak ngan tunangku yg berjalan ngan baik... I love u syg. Dugaan yg kami alami harini pabila sumer shoping complex termasuk complex bebas cukai terasa berbaloi bila mengingatkan kami dah decide nak butik mana!!! Segala kesulitan pasti ada hikmahnya.

Kami makan di LC Catering, makan nasi ayam penyek walaupun tak berapa nak penyek. huhu. Minum air jambu masam manis. Besnyer menghabiskan masa ngan tunangku.. mesti sedih masa dia nak lik nanti. Balik umah chat ngan kak tip. Dia tanya pasal bridal. Aku ckp ngan dia, mahal lah kak... Pastue dia ckp ok lah tue... skali seumur hidup. Alhamdulillah ada gak org backing aku. Aku bertambah2 lah leganyer... Hmmm, oklah. Pasnie nak pi kenduri cousin. Thanx syg kerana sudi teman za.

No comments:

Post a Comment