Tuesday, February 2, 2010

~2 FeB 2010~

Dah lama juga tak menaip dalam blog nie... Hujung minggu baru nie aku telah pergi ke Kedah utk menyelesaikan beberapa urusan, tetapi akhirnyer kami mendapati keputusan yg kami buat tidak tepat huhu.. pasti ada hikmah disebaliknyer. Pagi tadi aku berjogging pada jam 615 pagi bersama housemate aku. Harini aku rasa sedikit segar...

Hmmm... camane ek nak ckp. Aku rasa, makin lama aku kenal tunang aku, makin aku rasa syg kat dia. kekadang aku saje nak wat dia marah, tapi dia still cool walaupun dia marah huhu... Hmmm, aku dpt merasakan indahnyer sesuatu perhubungan yg bermula selepas ada ikatan, walaupun hanya pertunangan. Apatah lagi perhubungan yg bermula selepas ikatan perkahwinan. Apa yg pasti, masih bnyk lagi kami perlu belajar utk mengenali antara satu sama lain. Banyak perkara perlu kami kongsikan... Erti hidup pada memberi. Tak ada apa yg dpt kuberikan pada bakal imamku ini melainkan kasih sayang dan kesetiaan insyaALLAH.

No comments:

Post a Comment