Sunday, February 14, 2010

~BeG sOuVeNiR~

Aku dah bincang ngan mama aku. Ok juga plan nie... Apa yg kitorg plan adalah, utk sumer kanak2, kami akan bagi beg mcm nie berisi alat tulis. Alat tulis kat mydin tersangatlah murahnyer... Nanti aku akan servey. Aku budget, sorg dpt alatulis dlm rm0.50. Budget utk 1k budak, so budgetnyer rm500. Kalau tak alatulis nie, beli jajan utk mereka.



Beg mcm nie harganyer 35sen satu. Mama ckp, sumer org dpt beg nie. Taknak ada yg kecik hati. So, utk setakat ini, perancangan utk isi dalam beg ini adalah telur dan bahulu. Mungkin akan beli kotak souvenir yg rm0.60 tue utk diisi didalamnya. Utk org dewasa nie, budget utk seorg rm1.00. So kalau 1K, budgetnyer 1000.

p/s : Budget utk souvenir nie kami anggarkan RM2k. Nie anggaran awal, so nanti bulan 5 bla dah tetap sumer, baru beli brg. Utk di Kedah, aku rsa souvenir nie, eloklah klu aku belikan. Nanti leh angkut lik Kedah lepas majlis di Johor.

No comments:

Post a Comment