Monday, February 15, 2010

~KuRnIaN yG x T'nILaI~

Benarlah firmanNYA. ”Dan segala sesuatu Kami ciptakan berpasang-pasangan supaya kamu mengingat akan kebesaran Allah”. (ad – Dzariyaat : 49) . Ya, semoga perhubungan ini akan lebih mendekatkan diri ini kepadaMU. Sebelum ini, segala keputusan yg aku buat adalah keputusan yg dtg dari diriku sendiri. Ayah n ibuku memberi sepenuh kepercayaan pada aku utk rancang kehidupan aku n membuat apa2 keputusan utk diriku sendiri. Walaupun selama ini, aku rsa mcm aku leh wat sumer benda sendiri, aku rsa aku leh wat keputusan sendiri.

Maha Besar ALLAH Yg Maha Mengetahui segala sesuatu... Aku mmg HambaMU yg lemah. KAU lebih tahu mana yg terbaik utkku. Kau mengurniakan aku seorg lelaki yg begitu sempurna pada pandangan mataku, utkku mengharungi mehnah dunia ini. Aku telah mula menyedari aku begitu memerlukan seseorg dlm membuat keputusan dan utk berbincang. Aku telahpun berhijrah dari perangai lamaku dimana aku akan bertnya pada 'dia' utk membuat sesuatu keputusan. Bukan disebabkan dia suamiku, maka aku wajib bertnyakan keputusannya (utk masa sekarang). Tetapi, aku mmg sgt2 memerlukan keputusan dia, Alhamdulillah aku sgt berpuas hati ngan segala keputusannya. Aku realize aku sgt ingin bergantung padanya semasa dia dtg JB. Hmmm Alhamdulillah, terima kasih ya ALLAH kerana kurniaan yg tak terhingga ini.

No comments:

Post a Comment