Tuesday, February 23, 2010

~23 FeB 2010~

Malam tadi aku tersangat lah tensionnyer. Aku nyer broadband dah takleh detect kat laptop aku. Ini adalah gara2 aku mencucuk laptop aku ngan broadband room mate aku kerana dia nyer broadband takleh detect. aku ingat nak try kat aku nyer laptop. lepas kuarkan dia nyer broadband laptop aku kuar warning serious error dan recover. nasib baik pastue leh buka lik leptop aku. selepas itu aku memasukkan broadband di dalam laptop aku, tetiba takleh nak detect. tension overboard betul. aku try nak sms tunang aku tapi takleh sebab aku nyer simkad maxis mana tah aku letak. almaklumlah aku nyer henfon dah masuk bengkel. so aku kena guna satu henfon jer... simkad celcom plak takder kredit langsung. hai, malang sungguh. tension sampai aku sakit pale n terus tido.

Harinie aku bawa broadband ke ofis. broadband aku dpt detect kat ofis. betullah ia masalah laptop. adoyai... tension sungguh. pagi tadi herman dtg tmpat aku. dia baru blik dari umah mak angkat dia kat merbok. herman kata anak mak angkat dia tue guna pakej romzy yg 1500 tue. pastue masa pasang pelamin tue, mmg tersangatlah buruk, sampaikan mak angkat dia suruh buka. kejadian tue berlaku 2 hari sebelum kejadian. so, mak angkat dia ambil bridal lain dalam masa 2 hari tue... herman ckp, bilik tidur yg dia buat pun buruk giler. adeh, lemahnyer semangat aku. seharian aku takder mood. aku tepon kak ja thari tadi ckp kat kak ja ttg hal tue. kak ja ckp jgn risau nanti kita ckp kat romzy tue betul2... ya ALLAH berilah aku ketenangan. Hmmm, aku kat ofis lagi waktu nie. aku dah nak balik, alhamdulillah harini henfon aku dah sihat, leh diambil di tesco. harap2 masa balik nanti aku dptlah menginstall balik aku nye broadband nie guna cd yg diberi...

No comments:

Post a Comment