Monday, February 15, 2010

~PlAnNeR 2~

Aku akan editkan apa2 plan nie pada ~PlAnNeR~ 1st edition. Cumanyer kat 1st ed. tue dah bnyk sgt, so update kat sini lagi nmpk. Master plan nyer di 1st ed. ek.. Utk harini aku sgt gembira kerana settle lagi satu urusan aku iaitu barang2 hntaran. Terima kasih yg tak terhingga utk tunang tersayang. Penambahan planner :-

  • Cadar - oleh kerana kedua2 belah tmpat tak menyediakan cadar pengantin, maka aku bercadang utk membeli cadar pengantin. Aku taknak cadar yg berkilat2 tue... Nak cadar off-white. Aku nak tgk bla offer aku nak bli. Budget utk cadar nie RM300. Kat Jusco pun ada. Bila J-Card day, murah... So, aku harap cadar nie leh r digunakan utk bilik pengantin di kedua2 belah tmpat.
  • Pengapit - Utk belah Johor, perempuannya aku dah nego ngan anak buah aku, Ayu. Pengapit lelakinya adalah member tunang aku. Andainya member dia takleh, aku nego ngan anak buah aku lagi sorg, Ail. Utk belah lelaki, aku tak pasti sape yg akan jadi pengapit. Andai kata tunang aku takder member yg leh dijadikan pengapit, aku ingat nak minta kak Dayo yg tinggal di Sungai Petani. Pape, ti aku tnya kat tunang aku.

No comments:

Post a Comment