Friday, February 19, 2010

~RoMbOnGaN pOnTiAn - AlOr SeTaR~

Ayah telah menyiapkan tentatif utk ke Alor Setar. Sepatutnyer ayah nak pi sehari lagi awal tapi mama aku ckp awal sgt. Org ada bnyk keje len. Mama aku nak pi bertolak petang khamis kira tido dlam bas. Tapi ayah ckp, org yg tua2 mesti nak rehat sepenuhnyer. So, ayah ckp perjalanan tue rancangan dia tapi tertakluk kepada permintaan rmai. Mereka akan menaiki bas sekolah yg baru, kiranyer selesa dan beraircondlah. Cousin aku akan bergilir2 membawa bas tue... Aritu aku ckp kat ayah homestay kat alor setar dah penuh smpai bulan 8 (sumber dari tunang aku). So, ayah aku bertnyakan kawan2 nyer yg berada di Alor Setar. Homestay yg Kg Ganding tue kawan dia lah yg dptkan.. So, settle satu perkara alhamdulillah.

17/06/2010 (Khamis)
  1. 6 a.m - Perjalanan Serkat - Alor Setar
  2. 6 p.m - ke homestay (Kg Ganding)

18/06/2010 (Jumaat)
  1. 8 a.m - sarapan
  2. 9 a.m - ke Arau, Padang Besar
  3. 4 p.m - homestay Kg Ganding

19/06/2010 (Sabtu)
  1. 8 a.m - sarapan
  2. 9 a.m - Pekan Rabu
  3. 12 p.m - homestay
  4. 2 p.m - rumah pengantin

No comments:

Post a Comment