Friday, February 5, 2010

~5 FeB 2010~

Harini ada seminar SLT kat campus... Petang tue aku ingat nak lik lmbt ngan kak tip sebab bnyk sgt keje kat ofis. Tapi Suzi plak dtg tnya pasal nak pajak gelang kat mana. Aku pun bukannyer tau sgt. Tepon dyat, dyat ckp kt kompleks pusat bandar ada pusat ar-Rahnu J-corp punya... So, kul 530 kami pun berangkat ke sana...

Pi spusat bandar ngan kak iza (Admin exec). Pastue borak2 dari kul 6 smpailah maghrib, aku bersolat di surau, mereka yg tak solat tue stil borak lagi. Balik dari solat maghrib, borak lagi... pastue dah nak dkat kul 9, cousin aku call minta tolong jaga anak2 dia, dia ada emergency. Aku pun pi umah dia jagakan anak dia...


Aku terasa ingin berborak2 ngan tunangku.. Tapi dia bz plak kemas bilik. Takperlah, aku tak nak ganggu dia... Kat dunia nie, tak sumer keinginan kita akan tercapai... Semoga ALLAH memberi kesabaran tak berbelah bagi dlm jiwa ini.. Amin.

Hmmm... Sepatutnyer harini aku lik kampung. Rindu kat mama aku. Tapi bla memikirkan aku teringin sgt berborak ngan tunangku, aku tak jadi blik kg sbb kat kg line slow. Harini mmg aku tak dpt mengawal kesedihanku, so aku rasa esok better aku lik kg. Biarlah apa nak jadi, aku dah try utk memperbaiki keadaan, tapi tak berjaya... Setiap tindakan yg aku lakukan kelihatan sumbang sama sekali. Aku sudah tawar hati...

Bersaksikan keheningan malam pada malam ini... Aku sudah tawar hati utk berchatting. Chatting tidak selamanya mendatangkan kebahagian seperti dahulu, malahan ia menyebabkan perbalahan dan melukakan hati. Aku akan menutup facebook ku utk selama2nya. Sekian dlu utk kali ini. Hati ini sgt terluka dan tiada ubat yg bisa menyembuhkannya. Maafkan diri ini yg sering melukakan.

No comments:

Post a Comment