Friday, February 19, 2010

~SoUvEnIr~

Pasal souvenir nie, aku telah membuat servey ttg harga bekas telur plastik. Agak menariklah bagi aku. Sebab pasnie pun org leh guna bekas tue... Ok, kat sini ada dia nyer gmbr.

Ni harga dia RM0.25 sebiji. Ada tulis terima kasih atas dia

Ni harga dia RM0.30 sebiji.


Nie harga dia RM0.35 sebiji.

Semua barang2 plastik tue kebaikan nyer adalah ia bleh digunakan lagi utk isi barang2 kecil. pastue klu letak ribben sket pun cantik. Tapi mama aku ckp, maknah suh bagi sumer org nasi utk souvenir tue. Mama aku mcm nak guna beg kain mcm beg coklat sbelum nie, sumer org dpt beg tue. Dlam dia isi sumi ngan bahulu mcm contoh dibawah nie. Tapi bahulu tue mama aku ckp nak isi bnyklah dlm plastik. dlam 10biji. pastue dlm beg tue juga sumer org akan dpt nasi yg diletak dlam bekas bulat (mcm org letak taufu fa tue). Utk org yg dtg dari jauh, tambahan bagi bunga telur dan nasi dlam bekas 4 segi yg besar sket yg ada 2 bahagian tue... Hmmm, aku mcm nak letak keropok mcm dlm contoh di bawah nie, tapi mama aku mcm taknak. Pastue mama aku ckp sumer bebudak dpt sumi mcm cth dibawah nie. Memula aku ckp bagilah bebudak plastik bunga2 mcm ada dlm posting sblum nie n dlam tue ltak jajan. Mama aku ckp nanti sepah2 sgt. klu sumo tue at least satu jer dia sepah. Bagi aku, bagus gak sumer dpt beg, sebab dihari kejadian, mana tau nak tmbah apa2 masuk jer dlm beg tue...


Nie sumi dlam bekas. Bekas nie murah jer


Nie cth bahulu


Nie contoh keropok

No comments:

Post a Comment